Muziekindustrie in de vs

fert 6565 fert6565 at HOTMAIL.COM
Sat Feb 15 18:47:56 CET 2003

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

"Het economisch belang is lang niet groot genoeg om de
vergaande inperking van burger- en consumentenrechten te rechtvaardigen die
deze
bedrijven bepleiten (en deels al gerealiseerd hebben)".

graag even zeggen welke

"Misschien is de entertainment-industrie in Californië nog redelijk
belangrijk,
maar voor de VS als geheel is dat niet het geval, en voor de wereld als
geheel
al helemaal niet"

begrijp ik hier uit dat je de bestaande situatie met bovenstaande regel
goedkeurt?

louis