Muziekindustrie in de vs

fert 6565 fert6565 at HOTMAIL.COM
Thu Feb 13 23:44:41 CET 2003

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Geinig stuk , alleen inhoudelijk weer het geouwehoer wat ik al zo lang ken,
het "ik ben klein(consument) en jij bent groot(muziekindustrie) en daarom
ben jij automatisch fout " verhaaltje
Stuk nummer 100000 dat ontwikkelingen constateert maar zonder nieuwe insteek
(daar zijn journalisten (columnisten) trouwens ook eigenlijk voor).
Deze heer wil geen inhoudelijke uiteenzetting maar bij de niet nadenkende
lezer lekker zn anti-kapitalistische gezeur nestelen
Mark Morford zou een goede adviseur voor de SP kunnen zijn.

gr, louis