Persberichten D66 nauwelijks te vinden...

p.f.g.bos pfgbos at CHELLO.NL
Tue Feb 11 13:56:52 CET 2003

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

<HTML>
<HEAD>
<TITLE>Juist nú: D66</TITLE>
<META HTTP-EQUIV="Content-Type" CONTENT="text/html;">
<SCRIPT LANGUAGE="JavaScript">
<!--

De website van D66 heeft wel een TITLE maar geen omschrijving en keywords
(META TAGS) DUS ZOEKMACHINES VINDEN NIKS.
Laat staan dat de meeste persoonlijke websites niet aangemeld zijn.

Mijn keyword is = pfgbos  Probeer maar eens te zoeken !!

Peter Bos