Vernieuwing et al.

Sun Feb 2 09:06:14 CET 2003

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Unico van Kooten <gvkooten at PLANET.NL>:
>De laatste maanden heb ik mij wat verdiept in een aantal kwesties.
>Naar mijn idee zijn we binnen D66 te laf en te lief geweest ten
>opzichte van de zittende elite en ten opzichte van elkaar. En nog steeds
>zijn we niet in staat te zeggen tegen elkaar wat we denken.
 (...)
>Zonder grondige evaluatie van de effecten van het landelijk bestuur
>vanaf 1994 en de landelijke fractie vanaf 1994, de verantwoordelijke leiders
>e.d. zullen we het nooit weten. Het lerend vermogen van onze partij kan
>vergroot worden door te leren van onze eigen geschiedenis.

 M'n hemel, jij gaat ook om als een blad aan een boom. Dit is volstrekt
 ongeloofwaardig !

 Op 9 januari had je nog het adres <u.vkooten at tk.parlement.nl> en schreef je
 mij persoonlijk:
>Je commentaar op Thom is niet meer serieus te nemen, aangezien je altijd
>kritiek levert op Thom. Ik mis de nuance.
>Thom doet het uitstekend. Ik heb hem vandaag life bezig gezien in Rotterdam.

 Wat nou 'de laatste maanden heb ik mij...?' Welke laatste maanden ?

 Op je eigen verleden terugkomen, daar is niets tegen maar op het herschrij-
 ven van dat verleden, op het moment dat de wind uit een andere hoek waait,
 wel (ik mis de nuance).

 Marc Fluks, Amsterdam

 PS: het schijnt trouwens dat Thom de Graaf, nu hij plotseling bij D66 niet
     meer al te populair is, voorzitter van de Tweede Kamer wil worden...