Rechten wetenschap? + Comparatief voordeel

Henk Vreekamp vreekamp at KNOWARE.NL
Tue Dec 16 08:04:17 CET 2003

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Beste Nick,

Ik ben blij dat je het me eens bent wat betreft Ricardo als basismodel.

Eigenlijk zou ik hier niet verder willen gaan met de theorie omdat het hier
een politiek forum betreft, niet een wetenschappelijk.

Met je overige opmerkingen ben ik het grosso modo wel eens - voorzover
natuurlijk mijn bescheiden kennis als klootjesschraper reikt.

Henk Vreekamp, Utrecht