De Grondwet voor de EU

Martin Lentink martinlentink at D66GELDERLAND.NL
Sat Dec 6 14:24:53 CET 2003

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Antid Oto wrote:
<knip>

> Dat bedoel ik dus met het paard achter de wagen spannen, als de
> links-liberalen
> de meerderheid hebben waarom jullie dan de tekst laten voorschrijven?
>
> Dat is dus het nadeel van het ELDR, het is een vergaarbak van
> progressieve en conservatieve liberalen/neoliberalen en daardoor een
> onwerkbare hutspot van liberaal gedachtegoed.
>
> De Vrije Europese Alliantie/Groenen is IMHO een veel beter
> alternatief voor D66.
> Of willen jullie telkens geassocieerd worden met de VVD?
<knip>

Als deze wijze van redeneren daar gemeengoed is zie ik dat alternatief niet
zo.
Wie heeft nu wie "de tekst laten voorschrijven"? Zoals Herman al zei: de VVD
was volkomen kansloos. Dus wie spant hier nu het paard achter de wagen?
Daar zou je bijvoorbeeld de conclusie uit kunnen trekken dat je eerder moet
vragen wat de VVD nog bij de ELDR zoekt dan onze deelname daaraan ter
discussie te stellen.....

Martin Lentink