Kabinet vult bezuinigingen zorg in

Fri Aug 29 08:26:55 CEST 2003

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

At 00:02 29-08-2003, K-PAX wrote:
>Dat vind ik het mooie van jouw eric, je bent zo heerlijk korte termijn,

Als je bedoelt dat ik wat minder wartaal uitsla dan jij,
dan geef ik je helemaal gelijk.

>denkend wat vandaag is, en dus morgen niet zal veranderen.

Integendeel. In het stukje waarop ik reageer geef ik ook
aan wat er is veranderd - meer vrouwen dood door kanker;
bejaarden veel fitter - en nog zal veranderen: bejaarden
niet langer geparkeerd in bejaardenhuis.

>Ik kijk wat meer op een langere termijn, dus ook terug.

Ja, je extrapoleert, zal ik maar zeggen, vanuit het verleden.
Maar helaas tamelijk wild en op basis van verkeerde aannamen.

Erik vdMb