Kabinet vult bezuinigingen zorg in

Hein van Meeteren heinwvm at CHELLO.NL
Thu Aug 28 14:55:12 CEST 2003

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

At 14:47 28/08/2003 +0200, K-PAX wrote:

>Dus waar moeten we al die bejaarden straks parkeren?

Bejaarden worden niet geparkeerd. Die kunnen, als het aan D66 ligt, heel goed voor zichzelf zorgen. Geef ze de mogelijkheden, de voorzieningen en de kansen om hun eigen leven in een zo groot mogelijke zelfstandigheid te leven. Als er één onderwerp is waarop we als progressief liberalen kunnen trouw zijn aan onze principes, dan is het wel de bevrijding van de rijpere medemens uit de klauwen van een verstikkende "verzorgings"industrie.

Ik verheug me nu al op de anarchistische vrije seniorenkommune waarin ik als oudje-zoals gebruikelijk- zoveel heibel ga schoppen dat niemand meer toekomt aan de aanschaf van een rollator.
Leve de Grijze Panters!