wangedrag (was RE: Alternatieve Energie Bronnen)

Thu Aug 28 10:49:48 CEST 2003

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

At 09:04 28-08-2003, Aris B. wrote:

>Vraag ik bij deze de op deze lijst welbekende chronische kemphanen:

Sinds Hein niet meer schreef op deze lijst was het hier
lekker rustig, toch? Als ik een chronische kemphaan zou
zijn, was het hier niet zo rustig gebeleven.

>  Jullie weten dat je er door gehakketak op deze lijst niet uitkomen; laat
>dat dus als (hopelijk) volwassen mensen achterwege,

Ik hoef nergens uit te komen; ik heb alleen geen zin om me
te laten beledigen door iemand die zijn beschuldigingen
niet wenst te onderbouwen of terug te nemen.

Erik vdMb