wangedrag (was RE: Alternatieve Energie Bronnen)

Thu Aug 28 10:49:47 CEST 2003

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

At 08:07 28-08-2003, "Suzanne van Buul-van Dalen"
<suzanne.utrecht at jongedemocraten.n wrote:

>Jezus, is het weer zover?

Nog niet, gelukkig.

>Het is de puinhoop die op deze lijst ontstond door
>ordinair geruzie die mij maanden geleden van deze lijst heeft verjaagd.

Ja, dat kan ik me voorstellen.

>Ik ben nog maar net terug en was blij te merken dat er weer over andere
>onderwerpen gemaild werd dan wie wie gestalkt heeft en wie wie vals
>beschuldigd.

Wie wie vals beschuldigt, is nooit het onderwerp geweest.

Hein van Meeteren heeft mij van fysiek stalken beschuldigd,
dat staat vast. *) Hij heeft voor zijn bewering nooit bewijs
aangevoerd.
Hij heeft zijn beschuldiging ook niet ingetrokken.

Op een gegeven moment heeft hij de lijst verlaten. De sfeer
hier verbeterde toen op slag. Nu komt hij terug alsof er
niets aan de hand is. Dat hij met een giftige steek onder
water - een impliciete beschuldiging van wangedrag - de
lijst meteen weer begint te verzieken, dat ging mij te ver.

>Het kan me dus ook echt niet schelen wie wat gedaan heeft,

Het kan je niet schelen dat ik door Hein van Meeteren ten
onrechte van een misdrijf ben beschuldigd?

Erik vdMb

*) http://listserv.surfnet.nl/scripts/wa.exe?A2=ind0007&L=d66&P=R56315&I=-3