wangedarg (was RE: Alternatieve Energie Bronnen)

Hein van Meeteren heinwvm at CHELLO.NL
Thu Aug 28 10:35:05 CEST 2003

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

At 08:07 28/08/2003 +0200, Suzanne van Buul-van Dalen wrote:

>Het kan me dus ook echt niet schelen wie wat gedaan heeft, als die vete weer eens over de
>lijst uitgevochten gaat worden, ben ik hier weg.

Maak je geen zorgen, ik zal niet ingaan op de persoonlijke aanvallen van mijn opponent.

HvM

ps als het inderdaad opnieuw gebeurt dat ben ik ook weer weg.
ps 2: mijn enige probleem is dat je op deze wijze (steeds opnieuw persoonlijk aanvallen) iemand zijn uitingsvrijheid kan ontnemen, en daar verzet mijn liberale hart zich tegen