Opslag energie & Alternatieve Energie Bronnen

Thu Aug 28 09:34:06 CEST 2003

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Louis de Wit <fert6565 at HOTMAIL.COM>:
>ik ken een uitvinder/ontwikkelaar die al jaren met zeer hoog
>rendement zonnecellen bezig is (...) Zijn vinding heeft te maken
>met het feit dat de zonnecel direct wisselstroom levert ipv
>gelijkstroom.

 Komt bij mij over als een broodje aap.

 Toch maar even bij ISI/WOS/SCI gekeken... Op dit moment zijn er 6730
 artikelen over zonnecellen geschreven maar geen enkel over zonnecellen
 die wisselstroom zouden opwekken.

 Ook maar even gecheckt: er is nog nooit een artikel verschenen over het
 opslaan van wisselstroom.

 Wie toegange heeft, surfe naar http://wos.library.tudelft.nl/CIW.cgi