wangedarg (was RE: Alternatieve Energie Bronnen)

Suzanne van Buul-van Dalen suzanne.utrecht at JONGEDEMOCRATEN.NL
Thu Aug 28 08:07:40 CEST 2003

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

> Dit gaat mij toch werkelijk te ver.
>
> Wie heeft mij hier zonder enig bewijs (etc etc)

Jezus, is het weer zover? Het is de puinhoop die op deze lijst ontstond door
ordinair geruzie die mij maanden geleden van deze lijst heeft verjaagd. Ik
ben nog maar net terug en was blij te merken dat er weer over andere
onderwerpen gemaild werd dan wie wie gestalkt heeft en wie wie vals
beschuldigd. In het verleden is die vete niet door discussie op deze lijst
opgelost, het geruzie over en weer gaf alleen maar overlast. Het kan me dus
ook echt niet schelen wie wat gedaan heeft, als die vete weer eens over de
lijst uitgevochten gaat worden, ben ik hier weg.

groeten, Suzanne