wangedarg (was RE: Alternatieve Energie Bronnen)

Wed Aug 27 22:37:35 CEST 2003

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

At 21:53 27-08-2003, Hein van Meeteren wrote:

>Ha die Marc. Ja, ik kijk even of iemand zich beter gedraagt. Bij wangedrag
>ben ik weer pleitos.

Dit gaat mij toch werkelijk te ver.

Wie heeft mij hier zonder enig bewijs van fysiek stalken
beschuldigd?
Wie heeft hier zonder enig bewijs nog iemand van fysiek
stalken beschuldigd?
Wie heeft hier zonder enig bewijs beweerd dat ik foto's van
zijn huis/woonboot op Internet had gezet?
Wie van deze lijst heeft aangifte tegen mij gedaan wegens
een uitlating op deze lijst die ik binnen de door hem zelf
gestelde termijn had gecorrigeerd?
Wie heeft mij voor incestslachtofferposeur uitgemaakt, wie
heeft zich bemoeit met de frequwentie waarmee ik masturbeer,
en wie heeft hier een hele ahum... 'redenering' opgehangen
over 'zieligheidsposeurs'?
Wie is zich hier op deze lijst te buiten gegaan aan... tja,
'psychologische duidingen' van mij, zal ik maar zeggen?

Dat was *u* toch meneer Van Meeteren?

Ik geloof niet dat er iemand op deze lijst is die zich
meer aan wangedrag heeft schuldig gemaakt dan u.

U kunt hier natuurlijk gewoon komen binnenwandelen alsof er
niets is gebeurd. Alsof u geen verantwoording verschuldigd
bent voor uw bizarre en schofterige aantijgingen aan mijn
adres. Maar misschien wilt u de lijst - en daarmee ook mij -
dan tenminste uw schijnheilige praatjes besparen.

Dank u wel!

Erik vdMb