Brinkhorst's leugen over koeltorens: rekenen aan windmolens

Tjerk Jouwstra tjouwstra at WXS.NL
Tue Aug 26 04:07:25 CEST 2003

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Marc,

Volgens mij vergeet je nog die vlinder, die uiteindelijk na een lange strijd
als een hameltje naar buiten kwam fladderen en even bleef rusten op het al
wat verweerde standbeeld van Ha Mel In Gu in Korea. Ik zal je dat territoir
voorstellen: Korea, Zuid-Korea. Dit in tegenstelling tot die laffe,
hotpantsweigerende Noord Koreanen, die we alleen nog willen kennen als
Little sharkeye, brown, for the sugar.

Hai, me KIm

Groet,

Tjerk