peilingen

Tjerk Jouwstra tjouwstra at WXS.NL
Tue Aug 19 20:56:19 CEST 2003

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Ik hoor net op de achtergrond op de tv een peiling van AVRO-netwerk: CDA veliest, VVD wint evenals de PvdA (van 42 naar 46) en D66 gaat van 6 maar 11. Voorwaar opmerkelijk! Dan hebben degenen kennelijk toch gelijk, die hebben gesteld dat we ons beter kunnen profileren in een Centrum Rechts kabinet dan in een Centrum Links. Maar ik blijf erbij dat alles staat en valt met onze geloofwaardigheid: Als we grote woorden gebruiken, moeten we zo ook waar kunnen maken, of te wel, you have to play it hard. En je moet natuurlijk mens blijven, en geen abstracte cijferfetisjist (het tekort moet op 0,5126384 procent uitkomen).

Groet,

Tjerk