RID

Marcel van Dalen dalm at EDE.NL
Mon Aug 11 11:28:20 CEST 2003

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Beste Ernst,
In vervolg op de raadsvragen in Zaanstad heb ik schriftelijke vragen gesteld aan 't college van Ede.
Wellicht zou ik de burgemeester van Ede, R. Robbertsen, de antwoorden van de burgemeester van Zaanstad, dhr. Vreeman, kunnen geven.
Ik hou je op de hoogte van de antwoorden op m'n vragen.
Inmiddels is een rapport over de personeelssterkte van de gemeente Ede uitgekomen (Cap Gemin); dat rapport is eind juni vertrouwelijk door de burgemeester gestuurd naar de OR en naar de raad.
Ik heb een W(et) O(penbaarheid van) B(estuur)-verzoek ingediend bij het college;
dat verzoek is afgewezen;
vervolgens heb ik een bezwaarschrift ingediend;
het college adviseerde mij daarna per brief dat dat zeer verstandig van mij zou zijn om het bezwaarschrift in te trekken;
door mij is daarna een brief geschreven dat ik het bezwaarschrift uiteraard handhaaf;
het aardige is dat ik nu gehoord moet worden door de commissie bezwaarschriften; in die commissie zitten ook raadsleden;
het woord " wraken" zal in de komende weken nog regelmatig in de regionale pers opduiken.
Ik hou je op de hoogte en op www.D66Ede.nl kun je de ontwikkelingen volgen
Met vriendelijke groet,
Marcèl van Dalen,
fractievoorzitter D66 gemeenteraad Ede