gestaalde kaders?

Frans Vermeer fv at KW.NL
Wed Apr 30 12:16:10 CEST 2003

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Beste Bert

Een helder verhaal.

>Ik vind dat een kamerfractie er niet alleen is om de volgende verkiezingen te
>winnen, maar ook om het verkiezingsprogramma van de laatste verkiezingen zo
>goed mogelijk uit te voeren. Als we ondanks onze zes zetels de speerpunten
>(democratie, onderwijs en kenniseconomie en natuur en milieu) voluit kunnen
>terugvinden in een regeerakkoord, en bovendien vier jaar lang kunnen bijdragen
>aan de totstandkoming van verantwoorde en noodzakelijke besluiten, dan
>verdient dat een serieuze kans. Een belangrijke overweging is dat daardoor
> [...]

Hoe schat je in wat er gebeurd zonder D66? Ga je uit van een scenario
waarbij anders de lpf erbij komt en het kabinet 2 jaar zit, of van
een scenario waarbij uiteindelijk er toch een cda/pvda kabinet komt?

Ik denk dat je metee vergelijking 'socialer, groener, en
liberalerdan' gevaarlijk spel speelt omdat je niet echt kan weten
waarmee je vergelijkt. De vraag moet zijn wordt het een beleid waar
we achter kunnen staan?

Groet

Frans Vermeer