Lid blijven van D66 of niet ?

Kees van Loon k.vanloon at WANADOO.NL
Tue Apr 29 11:49:20 CEST 2003

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Het was absoluut niet ingecalculeerd. De PVDA wou ook nog 500 miljoen
bezuinigen op onderwijs netto 200 miljoen bleef er over. Wij zetten netto
minimaal 700 miljoen in liefst nog meer.

Je prefeert met dat referendum meer de vorm dan de inhoud. Op het congres kan
ook iedereen komen. Een ledenreferendum wordt ook niet ingevuld. De mate is
kwestie van onderhandelen en Boris zet dit hard in.Jullie gaan ook al vanuit
van voorgenomen slechte punten, laten we nu het inhoudelijk akkoord eersr
afwachten.

Het liberale drugsbeleid wordt omarmd door iedereen in de grote steden ook door
het CDA. Dus lobbyen in de grote steden heeft meer om handen dan slechts alleen
maar naar den Haag te kijken. Kom eens uit je stolp. Boris is daar zeer bewust
en verzoekt ook om inhoudelijk je wensenlijstje bij hem af te geven.En denk nu
niet eens krampachtig links rechts verhouding. De christenunie is ook links in
materiele zin en weer conservatief in immateriele zin. Er zijn zoveel diverse
stromingen in verschillende partijen. Er is ook een heel sociaal liberale
stroming in de VVD die nu weer naar ons neigt.

Groeten Kees van Loon

 http://www.wanadoo.nl/