Lid blijven van D66 of niet ?

Bart Meerdink bm_web at XS4ALL.NL
Tue Apr 29 11:06:57 CEST 2003

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Er komt een congres over eventuele regeringsdeelname.

Als je gelegenheid hebt, bereid dan een zo overtuigend mogelijk verhaal
over je standpunt voor. Of anders schriftelijk, een motie opstellen.

Als wat op het congres verder gezegd en besloten wordt daar aanleiding
voor is, en je dat D66 dan niet meer ziet zitten, dan is dat het moment
om op te stappen.

Alleen, is er een betere partij, of voel je je aangetrokken tot de rol
van politiek dakloze? Lijkt me een stuk moeilijker om zonder partij
politiek aktief te zijn.

Bart