Is D66 neo-conservatief i.p.v. vrijzinnig ?

Kees van Loon k.vanloon at WANADOO.NL
Fri Apr 25 11:58:56 CEST 2003

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Ik bevind mij dagelijks onder de bevolking in Rotterdam. Van de onderkant van
de samenleving tot de top. Dus kom allen naar Rotterdam Delfshaven, dan zal ik
jullie met de bevolking laten spreken met de mensen daadwerkelijk levend c.q.
overlevend in Nederland. Dan laat ik jullie ogen weer misschien een beetje
openen in plaats van te spreken van de alombekende wal.

Groeten Kees van Loon

 http://www.wanadoo.nl/