Goed bestuur is hard nodig

Henk Vreekamp vreekamp at KNOWARE.NL
Thu Apr 24 08:20:25 CEST 2003

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Beste John,

Naar mijn mening gaat het hier hooguit om toekomstige reparatiewetgeving.
Ik denk toch dat we ook een structurele wijziging in economisch beleid
moeten nastreven. Dus uitbreiding van de kerntaken van de overheden
teneinde een goed lopend kapitalisme te stimuleren. Goed bestuur komt in
deze neer op ander beleid.

Overigens vind ik het optreden van Giskes best aardig - ik herinner me dat
er op deze lijst destijds wat conservatieve belastingfanaten waren die haar
het vel over de oren wilden halen. Ook toen vond ik dat onterecht.

Henk Vreekamp, Utrecht.