Welke Nieuwe stijl D66 verdient voortzetting!

A.C.P. van Wanrooij - D66 a.v.wanrooij at D66.NL
Wed Apr 23 12:34:17 CEST 2003

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Beste Michiel,

Ik sluit me aan bij Hein en Fatma. Ondersteuning en rugdekking (goede
woordkeus Hein) is wat er nu gegeven moet worden aan de fractie.
Tot op heden ben ik niet ontevereden over de strategie die gevolgd wordt, ik
heb immers zelf om deze strategie gevraagd (NRC 12.04).
Het kijken naar de mogelijkheden of een aantal speerpunten uit ons
verkiezingsprogramma is te verwezenlijken, is de huidige taak van Boris en
de fractie. Om nu al over de invulling van posten te spreken vind ik daarom
wat voorbarig.

Een eventuele deelname aan een nieuw Kabinet mag niet vertroebeld raken door
personele argumenten.
Het verkiezingsprogramma dient immers voorop te staan.

Met vriendelijke groet,

André van Wanrooij
www.andrevanwanrooij.nl