Welke Nieuwe stijl D66 verdient voortzetting!

Constantijn Dolmans dolmanscpim at HOTMAIL.COM
Tue Apr 22 23:45:23 CEST 2003

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Beste Michiel, leden en lijsters,

Uitgaan van je eigen kracht in plaats van je richten op de zwakte van
anderen. Daarom vind ik de discussie over wel of niet Balkenende accepteren
als premier ineffectief.

Ik ben het met Michiel eens om ons erop te richten de top zoveel mogelijk te
verbreden met politiek en bestuurlijk talent van buiten. Wat dat betreft zou
een signaal dat de huidige fractie blijft doen waarvoor ze gekozen zijn -
namelijk als volksvertegenwoordiger - goed zijn. Het zou prettig zijn als
dat wordt opgepikt.

Maar nu al over poppetjes praten terwijl de inhoud nog niet geregeld is
lijkt mij nu juist tactisch onhandig. Het claimen van posities in dit
stadium zonder dat de inhoud is geregeld komt mij wel erg 'regeringsgeil'
over. Eerst maar eens kijken of we Nederland echt kunnen veranderen in een
meer democratisch, duurzaam ontwikkeld land met een kennisintensieve
economie. Zo niet dan oppositie, zo ja dan graag ook nieuw bloed van buiten.

Constantijn

MSN Zoeken, voor duidelijke zoekresultaten! http://search.msn.nl