18 jaar (waarom zoveel ?)

Sun Apr 20 10:17:38 CEST 2003

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Henk Vreekamp <vreekamp at knoware.nl>:
>Ik vind het wel grappig dat je erin trapt. Die Van der Linde is een pr-man,
>die schrijven alles naar zich toe, post hoc.

 Dat zou natuurlijk best kunnen maar aangezien de zaak doorging nadat
 hij z'n handen van Fortuyn had afgehaald...
 Maar zeker weten doe je het natuurlijk nooit.

>Opletten! Je bent te enthousiast door toedoen van je haat, aversie.

 Maar die is er dus helemaal niet. Gisteren dus Fritz maar even gebeld
 omdat ik even vreesde dat het misverstand tussen hem en mij mogelijk
 wat uit de hand zou kunnen lopen. Lekker zitten lullen, er was niets
 aan de hand.

>Een links-liberaal let op alle spelers, waaronder zichzelf.

 't Is te hopen. Overigens ben ik geen liberaal... ik hang geen enkele
 ideologie aan. Vandaar dat ik altijd zo hamer op de inhoud.

 Le mazzel,

 Marc Fluks, Amsterdam