18 jaar (waarom zoveel ?)

Thu Apr 17 10:46:32 CEST 2003

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

>Tja ik heb zelf 36 uur in een gevangenis in Californie in voorarrest gezeten
>(sepoot) en weet ook wel dat tijd in de gevangenis niet te vergelijken is
>met tijd in vrijheid.

 Die 36 uur was Califormia de veiligste staat van de States...   :-)

>Het argument van ontwrichting van het verkiezingsproces blijft staan. Je
>kunt niet de daad van Volkert rechtvaardigen omdat de zittende politici hem
>niet konden stoppen "hij moest het vuile werk doen".

 Ik had de indruk dat hij dat zelf dus wel zo zag. Mogelijk niet ten onrechte
 maar dat zullen we natuurlijk nooit weten. Persoonlijk ben ik blij dat'ie
 het gedaan heeft. Deze dagen zie je weer eens wat voor tuig dat LPF toch
 is... je moet er toch niet aan denken waartoe die Fortuyn z'n 'kameraden'
 nog meer had weten te bewegen.

 Ik word trouwens langzamerhand doodziek van die 'beroepsbroers' Fortuyn.