Formatie

Jasper Diekema jasper.diekema at WANADOO.NL
Wed Apr 16 01:44:42 CEST 2003

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

  -- de LPF is in coalitieonderhandelingen een secundant van de VVD,
        zelfs met de LPF-rancune richting Zalm
Tja, maar of Zalm dat nog wel wil dat is een andere vraag...
  -- de LPF is gereduceerd en de rotste appels zijn opgehoepeld
Dat weet ik niet Nawijn zit er nog altijd!En Herben vind ik ook maar een
rare swiebert!Een omhooggevallen exambtenaartje die meevaart op het
succes van Pim...

  -- in tegenstellig tot wat menigeen beweerd staat de LPF niet veel
     verder van ons af dan de VVD. Ze zijn op sommige vlakken wat
     extremer maar op andere punten staan ze weer veel dichterbij dan
     de VVD

Ja dat weet ik.. Democratische vernieuwing staan ze inderdaad
dichterblij, alleen zullen zij dat niet eisen en wij wel!Zij zullen zich
wel weer als makke lammetjes naar het slachtbankje laten lijden...

  -- voor een partij als de onze die prat gaat op het primaat van
     de inhoud heeft een janboelargument wel erg weinig met inhoud
     te maken

  -- de grootste janboelgarantie in dit land lijkt langzamerhand
     J.P. Balkenende

Daar kan ik je geen ongelijk in geven nee, als het aan mij ligt hoepelt
die ook op..

  In plaats van het CDA alle hoeken te laten zien omdat het op
  beschamende wijze de uitspraak van de kiezer de nek heeft
  omgedraait babbelt onze gereduceerde club over het landsbelang
  (pluche-liefde?) en meent ze arrogant te moeten beweren dat alles
  natuurlijk beter is dan de LPF. Als je al vindt dat je niet zomaar
  nee kan zeggen, onderstreep dan de ononderhandelbaarheid van bepaalde
  punten en etaleer je skepsis zodat je niet als een draaikont te kijk
  staat, in plaats van dit gekeuvel over anderen en het landsbelang.

Nou persoonlijk was ik niet zo'n draaikomt en ben ik al redelijk snel
tot het inzicht gekomen dat het misschien geen eens zo slecht is om mee
te doen met het CDA/VVD

  In de  hoop over een maand nog lid te zijn,

Dat hoop ik ook Henk:)Ik ben het in ieder geval wel, of we nu meedoen of
niet... Alhoewel we zeker niet teveel naar links moeten schuiven want
dan.... Begin Ik te twijfelen.

Groetjes,
Jasper

--
|  (o-  Henk van Lingen                           <henk at vanlingen.net> |
|  /\                                         Utrecht, The Netherlands |

(D66 at nic.surfnet.nl).
Aanmelden: stuur een email naar LISTSERV at nic.surfnet.nl met in het
tekstveld alleen: SUBSCRIBE D66
Afmelden: stuur een email naar LISTSERV at nic.surfnet.nl met in het
tekstveld alleen: SIGNOFF D66 Het on-line archief is te vinden op: