18 jaar (waarom zoveel ?)

Michiel D66 mrsch002 at PLANET.NL
Tue Apr 15 12:59:16 CEST 2003

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Beste Marc,

Tja ik heb zelf 36 uur in een gevangenis in Californie in voorarrest gezeten
(sepoot) en weet ook wel dat tijd in de gevangenis niet te vergelijken is
met tijd in vrijheid.

Ik ben geen fan van streng straffen, maar ik neem het oordeel van de rechter
over.
Het argument van ontwrichting van het verkiezingsproces blijft staan. Je
kunt niet de daad van Volkert rechtvaardigen omdat de zittende politici hem
niet konden stoppen"hij moest het vuile werk doen". Je kunt noch in formele
zin nog in feitelijk zin stellen dat Paars de democratie monddood maakt. Je
kunt eerder het CDA verwijten dat ze geen geloofwaardige oppositie voerde
(de helers gingen er met de buit vandoor).

VrGr

Michiel Scheffer