18 jaar

Jasper Diekema jasper.diekema at WANADOO.NL
Tue Apr 15 12:41:20 CEST 2003

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Nou nou Bart, dat zal toch wel meevallen. Ik geloof toch wel dat dit een
eenmalige actie van Volkert was waar hij alle verantwoordelijkheid voor heeft
genomen. Maar toch denk ik echt niet dat hij in herhaling zal vallen.

Persoonlijk vind ik het zelfs goed dat hij zijn verantwoordelijkheid neemt voor
die daad, wat zijn excuses nu??

Jasper Diekema

 http://www.wanadoo.nl/