18 jaar (wie ontwricht er nu het democratisch proces ?)

Jasper Diekema jasper.diekema at WANADOO.NL
Tue Apr 15 12:32:31 CEST 2003

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Tja,

Het zou van veel lef getuigen wanneer de twee advocaten van Volkert nu in
beroep zouden gaan voor nog wat minder jaartjes zitten.

Gevoelsmatig heeft me de straf wel een beetje verbaasd en had ik meer verwacht.
Maar Juridisch is er niets op af te dingen en zou je inderdaad kunnen
beargumenteren dat er minder straf was gegeven.

Vooral het argument dat de hij niet in herhaling zal vallen is hierbij van
redelijk essentieel belang, dat denk ik namelijk ook niet.

Jasper D

 http://www.wanadoo.nl/