Formatieblues: D66 gaat vreemd

p.f.g.bos pfgbos at CHELLO.NL
Tue Apr 15 10:09:08 CEST 2003

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Hallo allen,

Met deze stellingname ben ik het volstrekt oneens. Eindelijk doet de partij
wat ze moet doen, proberen haar PROGRAMMA
EN DOELSTELLINGEN te verwezenlijken. Dat had reeks 20 jaar eerder ons
uitgangsprincipe moeten zijn .
Beter dan al die roepende partijen als Groenlinks, SP en anderen, die meer
utopisch dan realitisch bezig zijn en 25
jaar "WACHTEN" (liever niet hoor) op regeringsdeelname.  Wel moeten onze
punten in het eerste jaar aan de orde komen
en niet zoals in paars 2 in het laatste jaar.
Ook hoor ik niemand om D66 en LPF beiden op te nemen in het kabinet, dat zou
onze positie wel eens gunstig kunnen beinvloeden.

groet

Peter Bos