Formatie

Mon Apr 14 23:35:59 CEST 2003

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Henk schreef:

> Voor zover ik begrijp wordt er gesteld dat er minimaal
>   investeringen in milieu en onderwijs, een gekozen burgemeester en een
>   andere europese politiek afgesproken zouden moeten worden. De flapdrop
>   Balkenende zal daar toch niet in mee kunnen gaan. Of is het denkbaar
>   dat hij buigzaam is naar een club van 6 waar hij de stijfkoppige
>   nullijnfetisjist uithangt naar een club van 42?

Dat zou erg raar zijn inderdaad.

>   (Maar waakzaamheid blijft geboden. Wester herhaalde vanmorgen op een
>   radiozender de speculatie van Mingelen over elementen in de fractie,
>   en noemde zelfs namen (De Graaf, Giskes, Bakker). Maar Bert kan ons
>   vast vertellen dat ook Wester uit zijn nek kletst :-) )

Ik meen me te herinneren dat Bert B eerder al hier schreef dat het onzin
was...
Maar inderdaad. Laatst in het dagblad van het Noorden schreef Henk de Haan
(CDA) ook al dat er natuurlijk fractieleden waren die wel mee wilden
doen....... Dus ik ben ook wel benieuwd naar de hoed en de rand....

De druk gaat enorm opgevoerd worden... Maar indien het landsbelang erbij
wordt gesleept etc zou ik de bal toch maar terugkaatsen en dat het cda maar
zijn verantwoordelijkheid moet nemen voor het landsbelang..... Niet meedoen
aan het spel door een tijd te gaan informeren terwijl we eigenlijk snel
weten dat ook de lijstjes eerder gestuurd aan deze lijst never nooit
gehonoreerd zullen worden.