Formatie

A.C.P. van Wanrooij - D66 a.v.wanrooij at D66.NL
Mon Apr 14 20:26:00 CEST 2003

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Hieronder vinden jullie een link naar een door mij ingezonden brief in NRC
van 12-04-03 jl. waarin ik pleit voor het niet bij voorbaat uitsluiten van
deelname aan een eventuele coalitie met CDA en VVD.
Gezien de opstelling van BD vandaag doet het mij goed dat we onszelf niet
bij voorbaat buiten spel zetten. Hopelijk wordt deze gelegenheid gebruikt om
onze standpunten goed neer te zetten en misschien wel te verwezenlijken.

http://www.andrevanwanrooij.nl/nieuws/archief/000017.html#000017

groet,
André van Wanrooij