Formatie

Joost Wery jcwery at HOTMAIL.COM
Sun Apr 13 02:54:25 CEST 2003

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Ik hoop niet dat we bezijken voor een kabinet met het CDA. Kijk wat ze
willen met de emryowet, het homohuwelijk en euthanasie.

Ik zie wel wat in een CDA-VVD-kabinet met gedoogsteun van de LPF. Ik weet
alleen niet hoe stabiel LPF gedoogsteun is. Misschien kunnen ze toch beter
zelf ook wat (ministers) te verliezen hebben.

Echt interessant lijkt me een zakenkabinet, samengesteld uit ministers van
(bijna) alle partijen. Dat zou pas goed zijn voor het dualisme.

Joost Wery

Chatten met je online vrienden via MSN Messenger. http://messenger.msn.nl/