Formatie

Henk van Lingen henk at VANLINGEN.NET
Sun Apr 13 02:01:07 CEST 2003

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

On Sat, Apr 12, 2003 at 07:35:37PM +0200, Jos van der Veer wrote:
  > Omdat je graag je idealen wil verwezenlijken via de politiek. Als je er in
  > slaagt een aantal van je belangrijke idealen te verwezenlijken door deel te
  > nemen aan een regering CDA/VVD/D66, wat is daar dan op tegen?

  Dat onze splinterpartij hiermee een aantal belangrijke idealen
  verwezenlijkt is uiterst onwaarschijnlijk. Mede daarom zou het,
  na de voorafgaande serie nederlagen, politieke zelfmoord zijn.

  Een coalitie met of het CDA, of de VVD, (aangevuld met zgn. progressieven)
  dat zou misschien nog kunnen. Met beiden is waanzin.

  Groeten,

--
|  (o-  Henk van Lingen                           <henk at vanlingen.net> |
|  /\                                         Utrecht, The Netherlands |