Formatieblues

Fri Apr 11 10:03:06 CEST 2003

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Michiel Scheffer D66 <mrsch002 at PLANET.NL>:

>Ik pleit voor Paars III, want Paars kon in elk geval regeren en tot
>comprimissen komen en kon in de periode 1994-1998 een nieuw elan geven.

 Maar daarna dus niet meer.

 Eigenlijk is de enige conclusie die we kunnen trekken dat ons land onre-
 geerbaar is geworden. Alle blaam daarvoor ligt bij Paars. Balkenende mag
 dan gefaald zoals er zelden een premier gefaald heeft maar dat doet aan
 de bovenstaande constatering toch echt niets af.

 Er moeten maar weer eens nieuwe verkiezingen komen. Misschien moeten we
 weer eens standpunten innemen VOOR de verkiezingen in plaats van ERNA ?