[Re: toekomst van 'tele-visie', radio en Wolffensperger ;-)]

Henk Vreekamp vreekamp at KNOWARE.NL
Sun Sep 29 22:28:54 CEST 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Democs,

Als voormalig lid van de voormalige Mediacie kan ik jullie aanraden nog
eens de omroepnota 1993 van Wolfensperger en Hamburger te lezen. Iets over
publieke omroep als producent van kwaliteit op netten die beheerd worden
zoals de rails (de spoorwegen).

Dan rest o.a. de vraag of W wel zijn eigen nota heeft meegewogen.

Henk Vreekamp, Utrecht.