[Behoud referendum?]

Henk Vreekamp vreekamp at KNOWARE.NL
Fri Sep 27 08:56:25 CEST 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Lijsters,

Informatief antwoord van Bert Bakker. Nu de vraag aan het forum: welk soort
actie  voor de parlementaire afhandeling is geschikt om het correctief
referendum te redden?

Laat uw ervaring vibreren, laat uw hersens kraken, aai nog eens even over
uw bul, glimlach naar de partner, en mail!

Henk Vreekamp, Utrecht.