Fw: bestuurdersmail

Henk van Lingen henk at VANLINGEN.NET
Thu Sep 26 22:20:37 CEST 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

On Thu, Sep 26, 2002 at 04:32:11PM +0200, gvkooten wrote:
  :
  : vervolgverzoek

  Ha die Unico,

  Wat is dat voor gehannes met die bestuurderslijst joh? Wat is eigenlijk
  de bestuurderslijst? Wie staat daar op? En waarom modereert Steetskamp
  die? Het secretariaat is toch geen bestuurder?

  Hoedanook, ik zou je willen suggereren je enthousiaste mails gewoon
  naar de surfnet lijst te sturen, een bestuurder met interesse voor
  de partij abonneert zich hier maar op :-)

  Van al dat ge-crosspost ben ik toch geen fan...

  Groeten,

--
|  (o-  Henk van Lingen                           <henk at vanlingen.net> |
|  /\                                         Utrecht, The Netherlands |