Stop de Bezetting! www.stopdebezetting.nl

Cees de Groot cg at CDEGROOT.COM
Wed Sep 25 23:56:44 CEST 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Aris  B. <B.Aris at tk.parlement.nl> said:
>Gefnuikt nationalisme (en  landen met door het
>buitenland beknotte economieen)hielp in de geschiedenis fascisten als
>Mussolini, de Hongaarse Pijlkruizers, en de Libanese Falangisten, en
>Nazi's als Hitler aan de macht.

Je vergeet George W. Bush ;-).

Maar verder bedankt voor de context. Mijn cynisch-kapitalistische kant
zegt dat alleen schunnig veel welvaart de angel uit extremisme kan
halen. Misschien moet de US die geplande 300 miljard voor een nieuwe
Golfoorlog maar over Israel en de bezette gebieden uitstrooien...

--
Cees de Groot               http://www.cdegroot.com     <cg at cdegroot.com>
GnuPG 1024D/E0989E8B 0016 F679 F38D 5946 4ECD  1986 F303 937F E098 9E8B