Snel reageren op actualiteit/ enthousiasme niet kop indrukken

gvkooten gvkooten at PLANET.NL
Wed Sep 25 20:43:08 CEST 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Dag Democraten,

Lees site http://www.steunayaanhirsiali.nl/index.html Op 1 dag 1200 hits!!
Hoe snel kan D66 een site opstarten over een relevant onderwerp dat snel opkomt in publieke opinie, waarover wij ook graag een herkenbaar standpunt over in willen nemen! We missen nog te vaak de actualiteit. Het helpt overigens niet echt wanneer bestuurders in Den Haag enthousiaste leden zoals ik weren (drie mails over de actualiteit gecensureerd zonder opgave van reden). Op zichzelf niet zo erg, het zegt alleen iets over de heersende cultuur. Wanneer de meerderheid tevreden is met de huidige status, dan vind ik dat ook prima. Ik ben ervan overtuigd dat de woorden van Thom de Graaf - uitgesproken op impulscongres - gemeend zijn. De enquete die iedereen in de bus heeft gehad pleit ook voor 'aan de slag gaan met zaken die je nu op kunt pakken'. Overigens heb ik als lid van de vernieuwingscommissie daaraan meegewerkt. De komende periode zal in het teken staan van implementatie. Ik zal als één van de kwartiermakers dit proces kritisch volgen. Anderzijds zal ik proberen mijn steentje bij te dragen (bijv. middels SLIM). Na 7 oktober volgt meer hierover.

We hebben nog veel te verbeteren.
Een stevige (en prettig prikkelende) luis als Ongehoord heeft daarom zijn bestaansrecht.

Met vriendelijke groet,

Unico