ICT Beleid D'66 / Investeringen

Cees de Groot cg at CDEGROOT.COM
Sun Sep 22 13:59:32 CEST 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Elbert Streek <streeke at iae.nl> said:
>Hiermee had ik het doel om klaar te zijn voor de digitale toekomst en
>een tweede doel was de monopolisten KPN en kabelboeren dwars te zitten.
>Het laatste stukje moet dan in handen van de gemeente of nog liever in
>een stichting van huiseigenaren komen.

Een alternatief zou kunnen zijn WiFi (draadloos internet), maar daar
zit Rijkswaterstaat dwars door slechts zeer lage wattages toe te staan. In de
States, waar de regels ruimer zijn, ontstaan er nu 'community netwerken' op
basis van draadloos, die samen 1 dure standleiding delen. Deze regelgeving
eens tegen het licht houden zou ook geen slecht idee zijn.

--
Cees de Groot               http://www.cdegroot.com     <cg at cdegroot.com>
GnuPG 1024D/E0989E8B 0016 F679 F38D 5946 4ECD  1986 F303 937F E098 9E8B