live-debatten in "Windows Media" :-)

Peter van de Wijngaart peter at WIJNGAART.COM
Wed Sep 18 21:34:02 CEST 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

>Maar helaas: onze volksvertegenwoordigers zijn alleen via het internet
>te volgen door diegenen die een paar honderd euro hebben bijgedragen aan
>het fortuin van Bill Gates: in "Windows Media"-formaat dus. Jammer.
>Schandalig, eigenlijk. Zo draagt de Kamer bij aan het Microsoft-monopolie.

Je kunt de mediaplayer natuurlijk ook gewoon gratis downloaden op
http://www.microsoft.com/downloads/searchdl.asp?Search=Product&LangIDCODE=20%3Ben-us&Value=766&OpSysID=0&Show=Alpha
Alle platformen zijn gewoon beschikbaar.
Over het algemeen ben ik het eens met kritiek op microsoft maar het
lijkt me wel beter dat mensen die er wat over zeggen in ieder geval
een beetje weten waar ze het over hebben. Op mijn Mac was
bijvoorbeeld alles erg goed te volgen.

Peter van de Wijngaart