live-debatten in "Windows Media" :-(

Wed Sep 18 16:31:59 CEST 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Mark,

Je hebt helemaal gelijk,
maar anderzijds is het natuurlijk sowieso wel vaak prettiger om "gratis"
alleen via de kabel naar de livedebatten op de radio-tweedekamerlijn te
luisteren,
want dan hoef je de verleiding niet te weerstaan de oude bekende
zelfverheerlijkte gezichten te zien bij het vaak zelfvoldane gekwek,
en kun je je volledig concentreren op de inhoud danwel de voor gewone mensen
en hun dagelijkse problemen betekenisloosheid van het meestal zinloze
partijpolitieke vliegen-vang-debat.

Fritz van Rikxoort