Fw: De bouillonblokjes van Volkert

Wed Sep 18 16:21:55 CEST 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

He, wat jammer dat je weer niet ingaat op de inhoud,
nu van Pamela's briljante schrijven, de censuur,
de bevooroordeelde rol van de door de belastingbetalers gefinancierde
staatscourant die het schaamteloos opneemt voor de verkoop van de boeken van
haar staatsintimi en de critici zogenaamd als van generlei waarde
afserveert,
politicus Ed van Thijns macht te beslissen over wat zijn innig bevriende
Parool heeft misdaan naar aanleiding van nota bene ontslag vanwege censuur
op kritiek op politici en media tezamen,
een Deense verbazing en het opgeven van dat rare landje dat zo raar zijn
problemen zoals de WAO kunstmatig zelf creeert en eindeloos instand houdt,
niemand buiten de belanghebbenden echt begrijpend waarom en hoe ze dat toch
steeds weer voor elkaar krijgen,
enzovoort.

Fritz van Rikxoort