De bouillonblokjes van Volkert

Mark Koek mark at KOEK.NET
Wed Sep 18 15:39:56 CEST 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Fritz van Rikxoort schreef:

> He, wat jammer dat je niet ingaat op de inhoud van Van Goghs stukje dat over
> van alles en iedereen gaat behalve Pim.

Het gaat wel degelijk (ook) over Fortuyn, en past helemaal in van Gogh's
voortdurende tirade tegen alles en iedereen die 'tegen Pim' was.

Van Gogh wordt het niet moe om Thom de Graaf voor moordenaar uit te
maken vanwege het feit dat deze een (uiterst indirecte) link tussen Pim
en Adolf legde.

Leuk om in dit stuk te zien dat hijzelf niet aarzelt om Britta Böhler op
  één lijn met de nazi's te plaatsen. Mevrouw Böhler ontvangt ook een
hoop bedreigingen, is van Gogh nu ook een moordenaar als er op haar een
aanslag wordt gepleegd?

Nee, ik vond het altijd al moelijk om een man die van provocatie zijn
vak heeft gemaakt serieus te nemen, maar de laatste maanden wordt 't er
niet beter op.

Mark