Vreekamp: openheid graag

Henk Vreekamp vreekamp at KNOWARE.NL
Tue Sep 10 15:44:38 CEST 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Beste Hein,

Laat je duidelijk zijn dat ook ik van cabaret houd. Welke poppetjes moeten
verdwijnen? Wees gerust, niet alle. Verder moge ik je berichten dat mijn
ambities bescheiden zijn. Ik mocht gister nog met enige handtastelijkheid
voorkomen dat een partijfotografe van mij een portretje maakte - ter
geruststelling, het bleef beperkt tot zwaaien. Wat de Vorstin verricht op
Prinsjesdag, maar dan met omgekeerde bedoeling.

Overigens vind ik het wel grappig dat het mensen irriteert dat ik geen
'moties' indien, en zo. Kennelijk verkiest men de uitgestrekte arm/hand
boven uitgestreken hersens.

Wat mij grieft - jazeker - is het feit dat niemand van onze congressuele
ijveraars struikelt over de herhaaldelijk betoonde anti-democratische
grondhouding bij sommige D66-kamerleden. Maar om daarvoor te emigreren?
Nee, ik wil de 'Puinhopen Van D66' nog wel meemaken.

Uw registrerende stadsnomade,

Henk Vreekamp, Utrecht.