DEMOcratie en democraten66

Martin Lentink martinlentink at D66PUTTEN.NL
Tue Sep 10 16:50:21 CEST 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

"Want onze conclusie is toch dat het juist de D66-ers en die andere
groenlinkspaarse sukkels zijn die gevaarlijk zijn, die NIET hardop en zonder
taboe analyseren en over het oplossen van de door de BURGERS gevoelde
problemen praten?"

Fritz, ben jij soms óók nog lid van de LPF?
Ik hoor en zie je geregeld 'fortuijn'lijke standpunten toejuichen en je bent
vol kritiek op D66. Voel je je nog wel thuis bij ons?

Martin