Vreekamp: openheid graag

Hein van Meeteren heinwvm at CHELLO.NL
Tue Sep 10 13:25:44 CEST 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

At 13:19 10-09-2002 +0200, Aris  B. wrote:

>Gezellig, he, zulke mis-hoorns (mislukte versie van de eenhoorn) als
>Vreekamp op de chatlist?

Bernard, ik geloof je niet. Vreekamp een mishoorn? Nee. Dat kán ik niet geloven. De man heeft een uitgesproken mening, is van zijn eigen gelijk overtuigd (assertief heet dat geloof ik) en schuwt het niet mensen persoonlijk te attakeren. Ik weet zeker, ab-so-luut zeker, dat Vreekamp nu doorstoot. Zijn kaarten op tafel legt. We gaan nu van hem horen wie hij exact op het oog heeft. Onderbouwd door een haarscherpe analyse. Sterker nog, hij gaat nu laten zien dat zijn kijk op mensen gebaseerd is op kennis van zaken, professionaliteit, ervaring en wijsheid. Ik weet het zeker, Vreekamp gaat praten.