Vreekamp: openheid graag

Aris B. B.Aris at TK.PARLEMENT.NL
Tue Sep 10 13:19:29 CEST 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Hein,

sorry, oude jongen, maar je begrijpt het niet. Heer Vreekamp solliciteert
naar het vervangerschap van iedereen binnen D66, want alleen dan kan hij op
geen Kamerlid meer kankeren.
  Jammer genoeg is zijn gedrag zodanig consequent (tussen partijcongressen
en -conferenties hard gillen, maar géén Motie van Wantrouwen aandurven, ook
al vraagt die ellendige Thom er expliciet om)dat Vreekamp dan alle zetels
die hij onder zijn hoede heeft bij de Kamerverkiezingen verliest.

Gezellig, he, zulke mis-hoorns (mislukte versie van de eenhoorn) als
Vreekamp op de chatlist?

Bernard Aris